Nordic Internet Chess Cup + Ændring til ugens program

Nordic Internet Chess Cup:
Det lykkedes os at stille et hold, og i dagens 1. runde mødte vi Follo Sjakkforening fra Norge. I første kamprunde vandt vi 5½-½, imens vi desværre måtte nøjes med 3-3 i anden kamprunde. Derfor scorede vi 3 matchpoint ud af 4 mulige.
I morgendagens anden runde står den på et svært opgør mod Aatos fra Finland, som har et hold, som består af folk fra 1900-2200 i rating.
Opgøret kan følges fra kl. 13.00 på dette link: https://www.chess.com/live#tm=7841
3. runde spilles kl. 16.00, og linket til denne kamp vil fremgå af denne side, når runden er lagt: https://skak.is/nordicinternetclubcup/2020/04/02/match-links/

Ændring til ugens program:
Det var meningen, at der fredag og lørdag var kampe kl. 13.00 og 14.30 i Nordic Internet Chess Cup. De har imidlertid ændret til kl. 13.00 og 16.00. Sidstnævnte tidspunkt er lige oveni vores planlagte turneringer både fredag og lørdag. Derfor rykkes de til kl. 14.30, således der forhåbentligt er lidt flere deltagere.
(Bemærk, at der derfor er nye links til disse turneringer)

Fredag d. 10. april kl. 14.30 (til 15.30) – Åben for alle
1 times ARENA – Der starter nye partier hele tiden, og man møder blot næste ledige modstander. Vinderen er den, som får flest point (Der gives bonus for sejre i træk).
Betænkningstiden: 2 minutter + 1 sekund pr. træk (Ja, det går hurtigt!!)
Lørdag d. 11. april kl. 14.30 (til 15.30) – Åben for alle
Betænkningstiden: 3 minutter + 2 sekunder pr. træk
Søndag d. 12. april kl. 15.00 (til ca. 16.45) – Åben for alle
7 runders lynskak med betænkningstiden 5 minutter + 3 sekunder pr. træk