Genåbning 31. maj 2021

Så kom dagen endelig hvor vi fik smidt Corona virussen så meget ud at vi kan genåbne lidt.

Det betyder at vi kan genåbne klubben d. 31. maj 2021 – vi skal lige afvente at IP Schmidt genåbner for aktiviteter.

Klubben er vært ved en sodavand/øl den første aften – og kaffen er gratis.

På selve genåbningsdagen spiller vi 6 runder hurtigskak (10 min + 5 sek.). Vi kan maksimum være 25 spillere som det ser ud p.t., så kommer der flere må vi desværre afvise folk ved døren. Kom derfor i god tid – så kan du også nå at snakke med venner du ikke har set i meget lang tid.

Vi ændrer selvfølgelig antallet efter de gældende regler.

Og så forlænger vi sæsonen lidt. Der bliver derfor 5 runder SPIL-NÅR-DU-VIL. Tryk på linket, og du finder invitationen. Der er tilmelding pr. runde, og tilmelding til næste runde åbner tirsdag morgen. 1. runde er åbnet nu.

For at deltage skal der ved fremmøde vises gyldigt Corona pas – dvs. at du opfylder et af nedenstående punkter :

• Du er færdig vaccineret mindst 14 dage før runden, eller
  • Du har en negativ COVID-19 test der ikke er ikke er over 72 timer gammel (fredag efter 19.00), eller
  • Du har været smittet med COVID-19 mindst 14 dage før, og maksimum 180 dage før runden.

Der vil selvfølgelig blive taget de forholdsregler der er muligt – bl.a. håndsprit ved alle brætter.

VI GLÆDER OS RIGTIG MEGET TIL AT SE JER IGEN.