Succesfuld Reception

Søndagens reception for “120 år skak i Fredericia” blev en stor succes.

Ca. 40 personer besøgte os, heraf var lidt over halvdelen medlemmer af Fredericia Skakforening. Efter tale af formanden Claus Marcussen blev alle budt på en forfriskning (øl, vand eller kaffe) som blot skulle hentes ved naboen, Urbania Street Food.

Og der var også muligt at deltage i konkurrence om bogen Fredericias Skakhistorie igennem 120 år. Vinderne offentliggøres i løbet af ugen, og vil få bogen tilsendt når den udkommer om ca. 3 uger.

Derefter kom der god gang i skakbrætterne. Både de små og det store. Men også det sociale var i højsæde – den lange Corona pause var tydelig. Flere af vores medlemmer brugte således mere tid på at snakke med hinanden end på at spille. Et rigtig godt tegn på at det sociale ikke har taget skade af den lange pause.

En rigtig god dag for skakken. En stor tak til alle der deltog.