Undervisning med IM Jens Ove Fries Nielsen

På lørdag d. 24. oktober afholdes det første af de foredrag som blev omtalt i Klubbladet. Emnet bliver Profylakse, dvs. om at forhindre modstanderens trusler inden han har dem. Det er et emne hvor Jens Ove må betegnes som en stor kender af.

Kl. 09.30 til ca. 13.30 er foredraget tilpasset spillere med 1000 – 1700 i rating, og kl. 14.00 gælder det så spillere med 1700+. Man kan godt tilmelde sig holdet hvor man ikke lige efter denne definition passer til, men må være forberedt på at niveauet er anderledes.

Prisen for foredraget er som nævnt i klubbladet kr. 100,-. Senere foredrag med JOFN man deltager i vil så være til kr. 50,-. Juniorer betaler dog kun 50,- hver gang. Skriv venligst et mail hvis du ønsker at deltage (for at have et skøn over antal), men kommer du på dagen i tanke om du vil deltage er det også OK.

Arrangementet er åben for Fredericia Skakforenings A- og B-medlemmer.