Fredericias Online Juleturnering 2020 resultat

Vores online juleturnering blev et glimrende arrangement.

25 spillere fra 9 sydjyske og fynske klubber deltog. Og efter 8 runder á 10 min + 5 sek. endte det med nedenstående resultat.

Dette betyder, at de 4 udsatte præmier går til Lars Munk Jensen, (Læseforenings Skakklub), Hans Ulrich Christensen (Fredericia Skakforening), Alf Andries (Frem Skakklub) og Leia Andries (Frem Skakklub).

Tillykke til vinderne, som nu kan deltage i enten Hurtigskak eller EMT ved først kommende Kr. Himmelfartsturnering uden indskud. Vi håber meget at det bliver 2021 – nu da vaccinen er kommet, mon der så ikke åbnes en del op efter vinteren.

Fra rigtig mange af deltagerne kom der i chatten stor ros – mange tak for det. Altid en glæde for arrangørerne med en positiv reaktion.