FREDERICIA JUNIORSKAK

Er du mellem 7 og 16 år og har du lyst til at spille skak så kan du blive medlem af Fredericia Juniorskak. Her kan du dyste med andre drenge og piger og du vil også blive undervist i alle skakkens finesser.

Uanset om du er nybegynder eller har prøvet det før så laver vi undervisningen så den passer til dig.

Måske har du spillet skoleskak, så er Fredericia Juniorskak det rigtige sted at fortsætte for at komme videre med dit skakspil.

Flere af vore tidligere medlemmer spiller i dag med blandt de bedste i Danmark. F. eks. Adesh Easwaralingam, som er en af de bedste i sin årgang og har deltaget i Nordisk Mesterskab for Ungdom flere gange.

Hvor og Hvornår

Vi spiller hver mandag fra kl 17.00 til 18.30 i Seniorhuset I P Schmidt Gården, Vendersgade 4 ST i Fredericia.

Sæsonen starter 1 September og varer til 31 Maj.