LIVE PARTIER

Mobil venlig - LIVE PARTIER

Fredericia IM Chess 2016

Danmark

I 2013 afholdte Fredericia Skakforening for første gang en international skakturnering. Siden da har byen årligt været vært for en IM-turnering med en sideløbende EMT turnering.

2016 bliver ingen undtagelse. Fra d. 4.-8. maj vil der være masser af skak i Fredericia, hvor årets program består både af en IM turnering, en hurtigskakturnering og en EMT turnering.

Siden sidste år har vi skiftet spillested, da turneringen i år vil finde sted på en skole i Erritsø. Dette giver os mulighed for også at kunne tilbyde billig overnatning til de deltagende i EMT turneringen, hvilket vi er meget glade for at kunne.

Vi står dog og mangler en navnesponsor, så hvis dette har interesse for dig, så tøv ikke med at kontakte os!

England

Fredericia Chess Club arranged its first IM tournament in 2013. The city has been host to an IM tournament and six man group events ever since.

2016 will be no exception. From the 4th to the 8th of May, there will be lots of chess in Fredericia. This years program consists of an IM tournament, rapid play and six player groups.

We have moved this year to a new playing location. The tournament will be held at a school in Erritsø. That will allow us to offer cheap accommodation for players. We are happy for that.

We lack a sponsor, though. If you would like to sponsor the tournament, don't hesitate with contacting us.

Samarbejdspartnere

Fredericia Dagblad Bog & Ide Dansk Skak Unions Støtteforening