Vi går på sommerferie

Som det ser ud nu, så er det ikke sandsynligt at der bliver åbnet så meget op for Danmark at vi kommer i gang igen på denne side af sommerferien. Og selv om der skulle åbne lidt mere op end vi forventer, så er vores spillested et ældre center. De er helt sikkert blandt de sidste der kommer i fulde omdrejninger.

Så det tager vi hermed konsekvensen af, og aflyser resten af forårs programmet.

Der er selvfølgelig lidt konsekvenser af dette :

Klubturnering : Resultatet efter 8. runde er gældende. Partier fra 9. runde, som er forud spillede, bliver ratede, men tæller ikke med i slutstillingen, som bliver :

Klubmester : Carsten Bank Friis, 6½ af 8, Pokal + Kr. 400.
2. plads : Adesh Easwaralingam, 6 p, Kr. 250.
3.-4. plads : Niels Jørgen Fries Nielsen og Lasse Nielsen, 5½ p, Kr. 75.

Seedningsgruppe 11-20
1. plads : Tim E. Halvorsen, 5½ p, Kr. 200.
2. plads Thor Wind Andersen, 5 p, Kr. 150.
3.-4. plads : Claus Marcussen og Mogens Kappelgaard, 4½ p, Kr. 50.

Seedningsgruppe 21-30
1.-2. plads : Henning Jakobsen og Jan Mogensen, 4 p, Kr. 175,-
3. plads : Carsten W. Sørensen, 3½ p, Kr. 100.

Generalforsamling : Denne afholdes ikke d. 27. april som planlagt og vil først blive afholdt efter sommerferien. Dette betyder at bestyrelsen ikke overholder § 3 i vores love, hvor der står : “Ordinær generalforsamling afholdes hvert år i 2. kvartal.

Denne “overtrædelse” af klubbens love sker med fuld bevidsthed fra bestyrelsens side, idet vi ikke mener at kunne forsvare at overholde den, når vi samtidig udskyder alt andet af sikkerheds hensyn. Vi betragter det som en force majeure vi er i, og som berettiger denne handling.

Fredericia Chess 2020 : Denne turnering udgår også. Vi har lovet vore deltagere i IM og WIM gruppe at de bliver inviteret til 2021 i stedet.

Vores sponsor Middelfart Sparekasse har ladet os lave et andet arrangement for sponsoratet. Og vi er lige nu i gang med at se om der kan arrangeres en Online turnering. Her vil spillerne fra IM og WIM, sammen med “andre almindelige”, spille en hurtigskak turnering med præmier. Mere om dette senere.

Pbv.
Claus Marcussen