Sommerafslutning 2015

Mandag d. 22. juni holder vi, traditionen tro, sommerafslutning. Planerne bliver dog denne gang lidt anderledes, da vi ikke må medbringe mad på IP Schmidts Gården.
Derfor inviterer vi i stedet alle jer medlemmer til fællesspisning i Madsbyparken. Her har vi lejet en hytte og en grill, hvor vi d. 22. juni fra kl. 17.30 vil indbyde til fællesspisning. Klubben vil være vært for drikkevarerne, ligesom der vil være kartoffelsalat, pastasalat og diverse dressinger og dyppelse. Det eneste, som I selv skal medbringe, er det kød, som I ønsker at grille.
Kl. 19.00 skal vi være ud af hytten, hvorfor vi herefter vil gå/cykle/køre til IP Schmidts Gården. Her vil vi fra kl. 19.30 spille skak, hvor der vil være præmier, ligesom der plejer.
Du må meget gerne give besked, hvorvidt du kommer til fællesspisning, så vi kan danne os et overblik over, hvor mange der cirka kommer. Du er dog også velkommen til at dukke op uanmeldt. 🙂
Vi håber at se en masse af jer.