Klubhæftet Trekanten

Som nogle af jer hørte til klubaften i mandags, så er vi gået ind i et samarbejde med Klubhæftet Trekanten. Dette samarbejde består I, at vi skal sælge rabathæfter til 200 kr. pr. stk., og for hver hæfte vi sælger, tjener klubben 100 kr.

Vi er jo heldigvis en rimelig billig skakklub, og da vi samtidig har masser af goder i form af mad ved sommer- og juleafslutninger og tilskud ved udenbys turneringer, så er det også vigtigt, at der kommer penge i kassen. Derfor prøver vi nu at se, om vi kan tjene lidt ekstra på denne måde.

Hæftet består af 244 rabatkuponer til butikker i Fredericia, Kolding, Vejle og omegn, og alle tilbuddene gælder indtil d. 31. august 2014. Hæftet kan ses på følgende link (eller ved klik på billedet):

Der er fx. 2 pizzaer for 1’s pris ved Efes, En gratis Whopper ved køb af et meal ved Burger King, 150 kr. rabat på en skjorte ved Tøj Eksperten, 2 billetter til en FC Fredericia kamp for 1′ pris, 100 kr. rabat ved en herreklipning ved Amazing Hair eller 10% rabat på en ny cykel ved Cykelservice.

Som I kan se, er der masser af forskellige tilbud, og der burde være noget for enhver. Samtidig er mange af tilbuddene så gode, at der kun skal bruges 1-2 kuponer for, at hæftet er tjent ind igen.

Hvis I har lyst til at købe en for 200 kr., så kan I skrive til mig via kontaktsiden, og så kan jeg enten tage den med i klubben næste gang eller levere den hjem til jer. Og hvis I har venner eller familiemedlemmer, som skulle have lyst til at købe en, så kan vi sagtens finde ud af dette også.