Bogbazar, Foredrag og Simultan

Det er jo hele 3 ting – det kan man da ikke ….

Men det kan man godt. Mandag d. 8. oktober gør vi det i hvertfald i Fredericia Skakforening.

Programmet vil være:
kl. 19.00 : Bog bazar
kl. 19.30 : Foredrag
Derefter : Simultan

Foreningen har igennem tiderne arvet en del bøger. I stedet for at de skal samle støv, så bliver de sat til salg denne aften. Så kom og gør et godt køb.

Og så har vi denne aften inviteret Kim Skaanning til at komme og holde foredrag efterfulgt af simultan.

En del af jer kender sikkert Kim, men for dem der ikke gør, så lige lidt information.

Kim spiller i Evans og er (efter Carsten Bank Friis) den stærkeste spiller i trekantsområdet. Han har i mange år arbejdet med ungdommen bl.a. som Ungdomsleder i DSU (påske 2010 – påske 2012), men også på Tjele Skaksommerlejr, hvor han har været leder og underviser i 16 år.

Med sin store erfaring i at undervise – og hans store viden om skak – er der lagt op til en rigtig spændende foredrag hvor vi alle kan lære meget. Og efterfølgende i simultanen måske få prøvet noget af den viden i praksis.

Det er bestyrelsens mening at vi 1-2 gange om året vil lave arrangementer med stærke spillere udefra, men det kræver selvfølgelig at der er interesse for det.

SÅ MØD OP og vis os din støtte.